Den elektroniska fotografiska bilden

Ny vecka, ny period och nytt schema.

Jag är helt slutkörd idag! Känner mig (som Charlotte sa tidigare idag) som ett tuggummi som någon har trampat på och rullat i grus.
Att börja veckan med ett fysikprov klockan halv åtta känns inte som världens bästa intro till denna stressiga vecka. Men dagen har flutit på ganska bra, Jag hade bland annat min första fotolektion idag, den innehöll visserligen bara en massa information och kursråd osv. Men det känns som att det kommer att bli en lärorik och rolig kurs utan allt för mycket jobb!

Efter skolan så gick jag och Britta och åt mjukglass vid kanalen, underbara ♥ Göteborg...

image198


Kommentarer
Postat av: Helena

Fin bild på Kate. Hoppas att du får en skön kväll!

2008-03-03 @ 19:43:05
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: The City

Fin bild! :)

2008-03-05 @ 18:44:39
URL: http://thecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0