körkort, varför skall det ta så sjukt lång tid?

Jag har börjat ta mina underbara körlektioner nu, haha. Jag hatar att vara dålig på saker det är så förudmjukande att man tror att man gör rätt och så är det totalt fel, suck...
Idag ska jag öva start i backe, det regnade i morse men jag hoppas att det slutar, orka öva start i backe när det är halt liksom.
Jaja, jag ska spana in manövrering i lutning på vår supersmarta film om övningskörning som vi har hemma. Det är en del av "övningskörningspaketer" som pappa köpte till mig och min syrra, filmen är så sjukt B det är en kille med sjukt fula mocka lofers som stirrar in i kameran och är otroligt informativ och deadly serios, jag kan inte låta bli att skratta varige gång jag ser den, han är lustig...


haha, jag hittade en bild på honom (klicka på bilden för att komma till deras hemsida)
ärligt talat så har filmen faktiskt hjälpt mig väldig mycket, tro det eller ej ;P

JAG SKA HA KÖRKORT INNAN 2008 ÄR ÖVER!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0