Mobilfodral

Jag tappade min nya mobil i marken igår. Det blev några repor, lite fult tyckte jag och blev helt sorgsen. Men sen vandrade jag till Ordning&Reda's affär på NK och fann ett übersnyggt lila fodral med matélasse mönster (dock hjärtan) á la de klassiska Chanel väskorna. Blidde lite irriterad på att fodralet var aningens förstort alltså jag köpte det inte utan hoppades att jag skulle hitta ngt annat som passade min mobil bättre. Jag har nu tänkt en del och kommit på att jag var dum i huvudet som inte köpte fodralet eftersom att jag, skräckslagen för strålning som jag är, alltid har med mig min handsfree som då skulle få perfekt plats, så vid första bästa tillfälle så skall jag inhandla detta underbara lila lilla fodral.

image143
Lila fodral, ordning&reda. Mobiltelefon, sony ericsson T250i

Kommentarer
Postat av: GB

vilket snyggt fodral!

2008-01-06 @ 00:46:15
URL: http://GottBlandat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0