City chic fika på espresso house

Ja då var man där igen Espresso House i Vasastan', jag kan inte räkna hur många gånger jag varit där de senaste året, men vill man ha gott kaffe så finns det inga genvägar!


Idag var en sån där plötsligt händer det dag. Bussarna var jättebra timade i morse och provet gick bra (allt det jag hade pluggat på kom det jag inte hade pluggat på kom inte). Dagen flöt på och när vi gick och fikade efter skolan blev vår favoritplats precis ledig när vi kom in och skulle sätta oss, när jag skulle gå på toa (det är alltid kö i vanliga fall) så blev det ledigt exakt när jag kom dit och när jag skulle beställa hade jag precis bestämt mig när kön tog slut och det var min tur. Behöver jag nämna att tvåan rullade in perfekt till hållplatsen när jag var på väg hem?


Super Timing eller vad :)


Kommentarer
Postat av: Milia

Åhh Espresso House! Finns det något som är mer underbart.. = ) Har tyvärr inte det i min stad, får passa på när man åker till Malmö.. *suck*

2008-02-20 @ 18:20:31
URL: http://encephalon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0