Nyårs outfit? hmm...

Jag kan inte låta bli att tänka på vad jag ska ha påmig på nyår, det känns som att sedan jag köpte min svarta pennkjol från twist and tango så har jag verkligen övaranvänt den tillsammans med mina svarta lack slingbacks från Bianco...

Det är lite synd att Paljett trenden har blivit så über mega gigantisk, annars hade det varit ballt att se ut som ett litet fyrverkeri hela nyårsafton, jaja det är väll bara att låta sig inspireras tills vidare, paljetterna kan ju fortfarande matchas hur som hälst...



 Irina Lazareanu, Sara Jessica Parker
                                                                  och Rachel bilson

Kommentarer
Postat av: Kim

svar: haha visst var det klockrena bilder..
jag håller med, paris o strutsen var BÄST

2007-12-02 @ 23:37:18
URL: http://girlylicious.blogg.se
Postat av: lotta

snyggasnygga carrie!

2007-12-03 @ 18:51:21
URL: http://charloppiey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0