Löpning trots träningsvärk

Jag har så svårt för att springa en kort runda när jag väl är ute och springer, hade tänkt springa en ca 40-45 min idag. Klockan stannade på 1 h 15 min iof hade jag sprungit lite fler intervaller än vad jag tänkt samt sprungit 2,5 km extra. Det är lite synd att det inte blir särskilt ofta som jag springer nu för tiden, jag slutade ju friidrotten i våras och får fortfarande grava abstinensbesvär någon gång i varannan vecka.


Så nu ska jag sörpla lite protein drink, stretcha och sedan plugga häcken av mig innan EKG

image79
Jag gillar denna Bilden på Gwyneth Paltrow,
haha mest för att vi har likadana löparskor

Kommentarer
Postat av: tussie

ja lika ju;)

2007-12-03 @ 19:13:28
URL: http://tussieline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0