Linköping, en tätort på en slätt

Efter en Weekend i Linköping sitter jag nu i min svarta stora mjuka mysiga kofta och summerar helgens upplevelser, Lovely...

Ja, vart ska man börja? Vi åkte i alla fall upp till Linköping tidigt på lördagsmorgonen och var framme runt 11, eftersom att jag hade vägrat fixa i ordning mig klockan 6 på morgonen gick jag och syrran först till gymmet och körde ett pass bålstyrka på pilatesboll, Så himla fint gym de(worldclass) hade där uppe, grym relaxavdelning med gigantisk (!) Jacuzzi. 5 stjärnor av 5 möjliga.

Sedan mötte vi upp mamma och pappa och gick och åt på en underbart mysig Kinarestaurang som var sjukligt cool och hade en glasvägg med ett akvarie i, typ... Riktigt god mat måste tilläggas, inte för att jag någonsin ätit äcklig Kinamat men endå haha...

Vi fortsatte sedan dagen med att gå runt och kolla i alla affärer och höll på att få slag när vi insåg att de inte hade någon KICKS, det var stängt för renovering. Vi tröstade oss med att OM man nu skall bo där så finns ju alltid eleven.se (thank god) haha, syrran har ju planerat att läsa affärs juridik där till hösten.

När kvällen kom var det ÄNTLIGEN dags för Lars Winnerbäck konserten som hade åkt upp för att se, Det var sjukt mycket folk sjukt mycket drag och en sjukt bra Lasse. Det är nog den bästa Lasse konserten jag sett någonsin.
Har du inte sett Lasse i Linköping har du inte sett Lasse på riktigt, så är det!

image93

Kommentarer
Postat av: Cissi

Yeah... Ska lägga upp bilderna nu.

2007-12-09 @ 19:54:57
URL: http://tapioeira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0