Jahopp så var det skolavslutning i morgon.

Det är i alla fall grymmt skönt med skolavslutning i morgon, känner mig lite dum som var sjuk idag men kom igen 8-16 dagen innan julavslutningen är inte enns lite mänskligt, det roliga är liksom verkligen att alla lärare tror att alla vill ha lektioner ex förra veckan skulle min kemi lärare sagt att kemin var inställd för att hon skulle på ett läkarbesök som skulle ta lite tid, sen slutar det med att en kvart innan lektionen skulle ha börjat kommer hon in och säger.. Jag skyndade mig så vi kan ha lektion, behöver jag nämna att inga lyckotjut utlöstes.


Kommentarer
Postat av: S.A.N.D.R.A <3

vet faktiskt inte, men kanske det kanske ;)
kram♥

2007-12-20 @ 23:37:40
URL: http://eyeliner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0