ELLE OPI och Pilates

Jag har nästan glömt bort att det faktiskt är Lucia idag, Jag vaknade som vanligt vid 6 i morse och gick upp duschade och hade i hårinpackning, segade mig allmänt tills Lucia morgon startade 7.30. Det är alltid så himla mysigt, jag och min familj har följt det varige år så länge jag kan minnas. Tyckte dock inte att det var på topp i år, kom igen vissa av barnen(!) som var med sjöng falskt... suck men så är det väll men får väll sucka och låtsas att man tycker skitungarna är bedårande.

Idag fick jag veta att jag kommer missa hela mellandags rean, ska nämligen åka till Mattila och åka skidor från annandagen tills nyårsafton, jag kommer ju förstår hem på dagen så finmiddagen med vännerna blir fortfarande av :), 
Men jag får inbilla mig att det inte finns några fina saker på reor....... nooot

Piggar upp mig med att måla naglarna med mitt absoluta favorit lack, OPI, i nyansen St. Petersburgundy (mörkt vinröd). Jag kan inte fatta varför alla envisas med att köpa de billiga mini lacken (som egentligen faktiskt inte är så billiga om man räknar pris per ml) som bara flagar av efter första dagen. OPI sitter som berget i minst en vecka så man slipper måla om vareviga dag.

Nya ELLE är lite för tunn för min smak men jag överlever väll tills 15 januari, dessutom så var framsidan mycket sommrig med Jennifer Lopez iklädd vit klänning och blommigt diadem, inte deras bästa omslags Look någonsin men innehållet är precis lika underbart som vanligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0