Söndag kväll 150309

Du hade tid - Lars winnerbäck

Nu är jag sådär stressad över plugget att jag inte kan förmå mig att öppna böckerna. Jag kommer istället på en massa andra viktiga småsaker som måste göras, tillexempel att damsuga (mycket viktigt), vika kläder i garderoben (mycket viktigt) eller att hitta på ett nytt smart sätt att katalogisera min musik på (mycket viktigt samt tidskrävande med andra ord den perfekta ursäkten att inte plugga). Missförstå mig inte detta är den perfekta stressen för en vanlig söndagskväll i mars, jag föll över stresskanten och har nu mentalt blockerat allt plugg eller alla tankar på plugga. Så jag är sjukt avslappnad och dricker te (vårkänsla) och äter choklad (marabou, figs and almond).

LG Lollo



louise nöjd britta osäker på om detta är så smart (skolavslutningen i ettan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0