A bad day, vem har sagt att horoskop inte stämmer?

Idag hade jag sovmorgon till 12.50, men jag valde att offra den för att hinna plugga matte. Alltså åkte jag till skolan halv nio och pluggade X antal timmar innan provet började. Det sjukaste är att jag faktiskt har gjort i stort sett alla G, VG uppgifter och över hälften av MVG uppgifterna men på detta provet blir jag nöjd om jag får G. Jag fick en total blackout och bara cos2x vadå? trots att det är det jag har jobbat med i snart en månad. Lack läge? svar: ja.

Som pricken över i:etvet jag inte längre om jag kommer att få tillbaks pengarna som någon scammat mitt kort på nu när min plånbok är stulen, so there goes 851 kronor. Dessutom så tappade Britta idag bort sin Calvin Klein plånbok men har nu spärrat kortet.

Nu när jag kom hem läste jag dagens horoskop på ELLE.se:

Fiskarna: Tillåt dig vara ledsen. Det är inte fel att sörja även om det finns andra som har det värre. Utgå alltid ifrån dina egna normer och strunta i vad omvärlden tycker och tänker i det här fallet.


Kommentarer
Postat av: Tove

Oh, jag är också fisk, något att tänka på kanske!

2008-03-12 @ 20:22:01
URL: http://www.tovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0