Utgång godavänner!

Ja... så var det endå fredag och trots att jag har jobbat hela dagen lång och är totalt utmattad har jag blivit utlurad av Britta. Vi ska förmodligen till Pustervik eller ngt annat mysigt ställe.
Jag har ärligt talat inte jättelust för att gå ut men som Britta brukar säga: Du kommer ångra dig annars, hm... Dessutom så har jag som nyårslöfte att gå ut mer och att lägga mer pengar på nöjen eftersom att det är roliga saker man kommer ihåg när man har fyllt 70, inte om man hade de där ursnygga skorna.
Eller så jobbar man lite mer och har råd med båda och Det ena utesluter inte det andra så att säga :D


image136image137

Kommentarer
Postat av: tiffaany

snygg visningsbild!

2008-01-05 @ 02:56:40
URL: http://tiffaanyy.blogg.se
Postat av: Anonym

de bästa du kan göra är det du säger. GÅ UT MER. jag är snart 30, Älskar livet och Nattlivet. Ångrar ej nåt jag gjort.

2008-01-05 @ 10:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0