Runnin' like the wind dear...

Haha, jag har gjort det omöjliga.
JAG HAR ANMÄLT MIG TILL GÖTEBORGSVARVET 2008! image132
Hur jag skall orka är ett smärre mysierium, men jag har trots allt gjort tjejklassikern en gång, simmat tjejvansbro två gånger och åkt kortvasan 3 gånger (och skall åka iår igen), så det skall nog gå bra!
Hihi, Tränade massa bålstyrka idag på gymmet och ska ut och springa med Mary i morgon så jag har iallafall börjat ladda upp moahaha... hoppas jag inte slutar som Tiffany Person bara (- JAG SKA HA TVÅ CAPRICOSA NU!)


image133
Dessutom så har jag ju faktist likadana löparskor som Gwynneth,
May the force be with me...



Kommentarer
Postat av: Malin

Lycka till då,går nog bra =)

2008-01-03 @ 23:40:01
URL: http://mmaaalin.blogg.se
Postat av: Anonym

Tiffany rock my world hahahaha

2008-01-03 @ 23:47:51
Postat av: Sara

Lycka till! Man orkar alltid mer än man tror!

2008-01-04 @ 17:45:11
URL: http://berlan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0