Natten är ung...

Jag kom, med lite hjälp, precis på att detta året lär bli ett av de konstigaste i mitt liv på något sätt. Jag menar jag fyller 18, åker till alperna med polarna har planerat in minst 2 resor i sommar, minst 3 festivaler samt en massa konsärer på det  :) Jag hoppas att detta året blir minnesvärt helt enkelt.

Nu skall jag ringa en vän och dricka lite te, och sedan skall jag sova i min nya stora sköna säng :D

image144
Årets kanske coolaste tvillingpar (besides Tegan and Sara) måste vara
Olsen tvillingarna, det känns som att de dykt upp i vareviga
modeblogg det senaste året helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: LINA

Gillar dom, men inte den där bilden, hon ena är ju helt vit i ansiktet :O

2008-01-06 @ 18:39:17
URL: http://www.juridikt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0