My dog 2008

Jag blev väckt av syrran barbariskt tidigt i morse, sjukt jobbigt att pallra sig upp ur min underbara säng tyckte jag. Nu har vi varit på Hundutställningen My Dog 2008 i Gbg, 12 000 hundar med alla möjliga konstiga klippningar osv. Syrran har ju varit väldigt inne på att köpa en Tibetansk spaniel, men jag tror att hon hittade en ny kärlek idag, någon slags tysk dvärgspets.
Jag har Iaf Hittat min dröm hund, nova scotia duck tolling retriever, sjukt söta och pigga små hundar som man kan ta med sig när man är ute och springer, vandrar, åker längdskidor och allt annat man tänker göra som aktiv pensionär (med andra ord så tänker jag inte skaffa hund på ett bra tag :P). Om jag skaffar hund nu får det nog bli en hund som är lättare att ha med sig och gillar att bo i städer osv.

 
image145

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0