Matte D, huvudvärk och Rabarber med Grädde...

Suck, jag vet inte varit vi ligger i matten så antingen kan jag göra ett kapitel och riskera att ligga före (hemska tanke :P) eller så gör jag inget och riskerar att ligga efter, hm...
Så då blir det som det alltid blir när man pluggar:
- Nej men vad stökigt jag har det i mitt rum, det går ju inte försig! Här ska städas!
Jag lovar, enda gången jag städar i mitt rum är när jag har dåligt samvete över att jag inte pluggar, vilket i sin tur ger svaret på frågan varför jag har det så stökigt i mitt rum xD. Har lovat att åka till IKEA på lördag för att köpa lite nya hyllor och lågor och grejjer, tvivlar dock på om det kommer och hjälpa, men men försöka går ju..

image131
En norgehistoria som talar sitt tydliga språk

Kommentarer
Postat av: Mary

hahahahha, galet rolig. jag dör av skratt.

2008-01-05 @ 19:15:22
URL: http://fiemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0