Kemi, darling kill me

Jag hade en jätteambition när kom hem om att jag skulle plugga hela dagen och kvällen och allt, men nu sitter ja g här och har nästan ett helt kapitel kvar (av två) att plugga in till kemiprovet i morgon. Det känns lite så att Organisk och BioKemi inte är min grej riktigt. Jag har dessutom inte den blekaste aning om vad jag ska hitta på med mitt liv så förmodligen lär jag mig allt för inget med tanke på att jag inte lär spendera resten av mitt liv i labbrock, men men man vet ju aldrig... Better an open door then a closed one
image169
where did the road go?

Kommentarer
Postat av: Anonym

how many roads must a man walk down?

2008-01-31 @ 21:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0