Jonna Lee, 10 pieces 10 bruises

Ja, jag har äntligen fått tag i detta underbara Album.
Jonna Lee
är precis lika bra som jag hoppats, albumet bjuder på många underbara tjejigt slappa poplåtar som får en att bara vilja krypa upp i en fåtölj och läsa ELLE, alltså grymt bra musik att ha i bakgrunden under hela söndags brunchen som snart är ett måste, om Gossip Girl får regera lite till ;P.  10 Pieces 10 Bruises är precis så som jag vill vara i vår, pastell, ljuv och drömskt romantisk. (toppa med Dreaming by Tommy Hilfiger, mjuka kuddar, ett rosa nattlinne och senaste ELLE, så har du mig en söndagsmorgon i vår)
Jonna Lee skulle jag vilja beskriva som en blandning av Anna Ternheim, Lisa Ekdahl och Maia Hirasawa.

Tags: acoustic   electronic   folk   indie   indie pop  swedish   swedish pop 

 

image152

Kommentarer
Postat av: sophie

Världens bästa skiva, älskar den.
Vilka skiver gillar du mer?

2008-01-20 @ 21:17:24
URL: http://loveisintheair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0