Godmorgon

Då var den här, sista dagen på lovet, usch...

Det blir nog trots allt en hyfsat trevlig dag, jag ska ju först ut och springa med Mary och sen får det bära av lite vart som hälst. Jag borde nog egentligen jobba men jag tvivlar på om min röst verkligen kommer att hålla för det. Så nu känns allting lite mer meningslöst. Har precis betalat in alpresan som jag och c/o skall åka på under sportlovet, saftiga 8.800 kr för en vecka, känns lite drygt med tanke på att fickpengarna då inte enns är inräknade, men men det blir nog bra så länge jag slipper mitt dåliga samvete.

image134

Kommentarer
Postat av: Fröken D

jaa det är väl kanske därför:) shiet ja eller näej jag har en dag kvar på lovet för jag börjar inte förrän på tisdag men ändå.. dethar gått jättefort! dags att räkna ner till sportlovet:) haha! ha det gott! mysig bild förresten!

2008-01-04 @ 12:26:40
URL: http://mjaomjao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0