Espresso House in the mornin' Love you

Den trettioförsta januari år tvåtusenåtta hade verkligen potential att sjuka till botten. Jag kom till skolan klockan åtta på morgonen, vilket betyder att jag vaknade runt sex för att hinna i tid, Lucky me var första lektionen inställd så jag hade åkte till skolan två timmar för tidigt. Lovely tänkte jag och pallrade mitt sorry ass ner till Espresso house i Vasa och köpte mig en Mocha Latte med extra espressoshot och extra vispgrädde.  Jag satte mig på min absoluta favoritplats (som naturligtvis i vanliga fall alltid är upptagen, yeey) jag lutade mig tillbaka i den lagom insuttna skinnfåtöljen och såg ner, ut över Vasa allé precis när Hey Mr. tambourine man började spelas i stereon, jag skulle ljuga om jag sa att jag inte fick gåshud över hel kroppen. Jag menar tänk er kombinationen av underbar morgonmusik och en perfekt blandning av varmchoklad och kaffe latte, ja ni förstår själva denna dag fick en underbar vändning, every minute in your life is a minute of change...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0