Well Well Well

Idag var det as mysigt advents firande i vasakyrkan innan skolan, det var jättemysigt alla musikelever är så himla duktiga på Hvitfeldtska. Jag längtar till Luciatåget jättemycket, dessutom så tycker jag att det är lite tråkigt att det inte finns någon körsång som vi andra på skolan kan välja... jaja så äre...

Förutom att jag har varit i skolan idag så har jag även jobbat i 5 timmar, det var mot förmodan jätteroligt faktiskt, jag träffade en massa as roliga människor, bla en brandman ifrån Åre och en Punk musiker(som mer såg ut som en indiepopare) samt en as söt kille från Sorsele, som ligger vid Umeå
 eller om det var Luleå? hm.. same shiit different name...

image72


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0