TV-tisdag

Tisdag = TV-kväll ♥

  

Jag har precis räknat lite matte, läst ELLE och druckit minst en liter kärleks te, så nu ska jag avsluta kvällen på det perfekta sättet, först Depserate Housewives och sedan Christine. Helt klart de bästa serierna på Kanal 5 just nu, hörde iof att de har köpt in den nya serien Gossp Girl som lär vara OC 2.0. Jag har läst en av böckerna och föll för den pladask, verkligen as bra. Något säger mig att jag kommer vilja klä mig som Serena van der Woodsen i resten av mitt liv, iof så gillade jag Summer bättre än Marissa i OC och Brooke bättre än Peyton i One Three Hill.  Oddsen är väll egentligen att jag kommer gilla den fjolliga brunette tjejen, Blair, mest i Gossip girl
   
     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0