The cardigans och en massa plugg

Det har varit en körig dag innehållandes en massa plugg. jag började klockan 8.10 i morse vilket egentligen inte är mänskligt om man tänker på det, eftersom det tar lite drygt 45 min för mig att komma till skolan så betyder det att jag var tvungen att gå upp typ 6, Viljestyrka och disciplin är det enda rätta...
I vilket fall så har vi Matte C kusprov på tisdag och eftersom att jag inte alls var förberedd så satt både jag och Kasia och pluggade några timmar på stads bibblan efter skolan.

Nu kom jag nyss hem från Gymmet, jag var på Charlottas Body Pump, helt Lovely mina armar är som spagetti och mina ben skakar för varige steg, träningsvärk nästa!

image71
The Rain falls over Gothenburg, oh when will tears start falling over the lost souls?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0