Rocky, the day...

image14


Jag träffade en gammal skolkompis på bussen i morse... Jag hade varit nere hela morgonen eftersom att jag fortfarande har ont i halsen och är allmänt förkyld, dessutom så hade jag försovit mig och var stressad. Men så satt vu där och pratade lite om ingenting, vi sa inget speciellt egentligen men när vi sagt hejdå slogs jag över hur glad och full av energi jag helt plötsligt kännde mig, Helt otroligt !

Jag hade Marys megacoola Rocky T-shirt påmig idag tillsammans med min lackjacka och ett par acne jeans, jag kände mig som ngn slags rock-chick-bonne-sahara hotnight-människa hela dan :) (dessutom så kunde jag helt enkelt inte få rockylåten ur hjärnan)

Jag har också invigt Höst-Vintern meden extra stor Chai-latte på Espresso House så snart är det dags för julpynt :D

                                                                                                                                                                 L


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem var den gamla skolkompisen?

2007-11-07 @ 22:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0