Nytt Jobb, Manolo Blahnik + marimekko = sant

I morgon börjar första dagen på mitt nya jobb :D jag är så motiverad. Jag trodde verkligen inte att jag skulle vara det men jag är så hypad nu att jag lär tvingas dricka en massa te(alt. knarka en massa vitamintabletter) innan jag kan sova. Skönt med lite extra pengar, lite utfyllnad till CV:t  och framför allt mer jobberfarenhet samt chansen att visa vad jag går för :D
Det är så gött att ha fått motivationen tillbaka i skolan och att energin återvänder sen jag blivit frisk och börjat träna igen.

Jag har dessutom ett nytt mål; Jag ska komma på vad jag ska bli när jag blir stor :)  och jag tänker inte bara sitta och vänta på det, Ursk nej, jag ska komma på det nu. Steg 1 blir att ta reda på hur mycket jag vill tjäna så jag vet vart min ambitionsnivå ligger. Det är så sjukt kul att man har börjat få universitetskataloger redan, fick en ifrån Luleå häromdan... jag tror dock inte jag skulle trivas så nära polcirkeln, mörkret gör mig deprimerad...
 
                                                                                                                                     L

image47
Jag läste att spanska Manolo Blahnik har använt mönster från Marimekko till sina skor i vår/sommar kollektionen 08, H&M hakar på trenden och planerar att göra ett helt samarbete med det finska design märket (marimekko) vår/sommar 08. Sommarklänningar, tunikor, kjolar och shorts kommer bland annat att finnas tillgängligt för dig som inte skrajsen för att se ut som en gardin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0