Nya ELLE och mera te

Ja, då vaknade jag upp för andra veckan i rad med halsont, hosta och feber. Jag förstår verkligen inte vad jag gör för fel, jag äter C-vitamin, Esperitox, Bafucin, dricker varmt och har inte så mycket som provat träningskläderna på hela veckan... jag börjar misstänka körtelfeber, nej men det är verkligen inte långt ifrån.

Jag tog den lilla promenaden från skolan till centralen med Kasia idag. Det var lite mysigt, vi gick genom trädgårdsföreningen där jag släckte hennes hopp om att bo i det vackraste huset i Göteborg. Nämligen Hotel Ritz, hon trodde det var hyresrätter/lägenheter där man kunde bo (permanent) men så är inte fallet. Ärligt talat så håller jag med henne, jag skulle också vilja bo där, ett stenkast från kungsportsplatsen och nära till trädgårdsföreningen och kanalen. Perfekt helt enkelt.

Innan jag tog bussen hem från Nils Eriksson Terminalen köpte jag nya ELLE så jag tänkte att jag snart ska bläddra igenom den och njuta av de underbara bilderna.

                                                                                                                        L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0