Ny kjol, nya ballerinas och underbart humör :)

Jag är bara så uderbart glad idag, musik är det bästa som finns i hela världen och matrealist javisst. Jag köpte en underbar lila siden kjol med hög midja samt ett par lila ballerina skor i mocka med en svart lack rosette. En toppenfin outfit till julpartyt :)

Kon nyss hem från min piano lektion och har fått veta att på workshopen nästa vecka ska jag kompa en tjej som heter Isabelle när hon sjunger Julen är här, dessutom ska jag sjunga Så mörk är natten men jag vet inte vem som skall kompa ennu, men det lär bli lovely lovely :D

Dessutom så är det Greys Anatomy idag ♥, iof så är det som ni vet även Heroes. Den eviga frågan Gerys eller Heroes? Liten hambugare eller glass med chokladsås? vad kom föst hönan eller ägget?

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi vill se mer bilder på dig... kram

2007-11-16 @ 04:26:10
Postat av: Anonym

1. Heroes 2. glass med chokladsås 3. ägget

2007-11-18 @ 23:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0