ny dag på jobbet, Kan man sluta älska ELLE?

Idag har jag faktisk både varit i skolan och jobbat, pust jag är helt slut. Jag började skolan klockan 8 vilket betyder att jag var tvungen att gå upp 6.10 och det har jag inte gjort på hela året... suck jag känner att torsdagar kommer att bli en pärs. Jag hann ha två lektioner innan jag gick till jobbet kl 11 där vi övade på att värva varandra. Jag, Josse och Emelie fick sedan bege oss ut på stan för att värva medmänniskor till IM (individuell människohjälp) jag lyckades värva en person som skänker 200 kr i månaden, det ger 8 flickor möjlighet att gå i skolan i en hel termin varige månad, det är sjukt bra. Jag la också märke till att alla är så sjukt snåla på stan, kom igen det är en valfrisumma på minst 50 kr i månaden vi snackar om, det är ju inte enns 1.50 om dan! sjukt lite... Men i morgon blir det skola träna jobba festa(vi skall ha 30 tals fest på jobbet :D) som gäller för lilla mig :) underbart!


Sedan jag kommit hem så har jag försökt att slita mig ifrån ELLE, det är så roligt för hur mycket man än läser så inser man att det finns en massa sidor som man inte enns har sett ennu! Lovely

Bland annat så läste jag idag om "det nya svarta" Nu Grave, som olsen tvillingarna gett ett ansikte åt. Det är en vampig och glamorös uppdatering av Goth. Svarta romantiskt gothiska kläder i olika material allt från lack, sammet, spets och skinn, som sagt Lovely

image50

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0