Mitt Nya Liv eller?

Jaa, då har man precis vaknat. Jag orkade precis pallra mig till köket koka te, äta lite c-vitaminer och tjöta lite med min syster yster. Ville verkligen inte vakna i morse, jag drömde att jag var på Date med prins Harry, han hade stängt ner hela Harrods för att jag skulle få shoppa ifred (behöver jag nämna att han betalade). Innan väckarklockan ringde hade jag hunnit lägga vantarna på en Birkin bag, 3 Hérmes scarfar, en Cartier klocka, ett diamanthalsband av obestämt märke samt en mycket sofistikerad finklänning som jag skulle ha påmig när jag kom över till Buckingham palace senare den dagen för att äta middag med Drottningen...  Oh what a dream !

       

Mitt Harrods,  Min nya pojkvän och  min nya klocka ;)

P.s Av någon outgrundlig anledning kunde jag inte få Penny Lane med The Beatles ur hjänan, mycket mycket konstigt...

Kommentarer
Postat av: Lia

haha härlig dröm :D

2007-11-07 @ 10:53:22
URL: http://hellolia.blogg.se
Postat av: Ellie

ja verkligen.. tror jag tänker plagiera den senare :P

2007-11-07 @ 18:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0