Gårdagens utekväll

Gårdagens outfit blidde tillslut, min lila sidenkjol med hög midja, ett vitt ribbat linne, min svarta lackjacka och mina svarta lack pumps, mitt hår hann jag aldrig fixa så det såg förjävligt ut hela kvällen, jag släppte ut det och satte upp det hela tiden. I vilket fall så drog vi till Chez Ami efter mycket om och men. Det var jättemysigt, jag och syrran mjukstartade med ett sofistikerat glas vin rödvin, några öl senare togs denna bilden(till vårt försvar blixten var as stark...nooot). Hur trevligt som hälst att träffa alla på jobbet kvällen fortsatte osv. osv?

                                                                                                      L

image52
Syrran och jag

Kommentarer
Postat av: Lillian

åååh vad söta ni är! men lockade du inte hennes hår :S

2007-11-25 @ 23:38:54
URL: http://lilliaaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0