Funk och vitaminchock

Mina måndagar är inte lika helvetiska som jag inbillar mig. Till och börja med börja första lektionen klockan tio, tre lektioner senare slutar jag, 14.10, sedan åkte jag hem till Britta och lagade mat och såg på "Say my name Bitch" och efter det vidare till gymmet där jag gick på en funk klass. Haha jag är så grymmt värdelös på att dansa men det gör det hela så grymmt mycket roligare eftersom att jag ser skit dum ut, kan vara lite det att jag har väldigt svårt för musiken, hip-hop, det är inte riktigt min stil med en massa yo yo och bootie shake.

Jag har iallafall gått in starkt för att minska min vitaminbrist, om det nu är problemet, det känns som det ända jag gör att stoppar i mig en massa tabletter och dricker smoothies. Men men alla dessa bär i smoothin' innehåller ju en massa antioxidanter så jag får väll le och vara glad och hoppas på en perfekt hy :D

image46

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0