Farsdag - MPH, Espresso House och Tigerkaka

Farsdag blev för mig en dag helt i bilen tecken, det började med sportbilsmässan MPH i Eriksbergshallen där vi spanade in en massa coola sportbilar och korade årets snyggaste färg (chokladbrun metallic Porsche Carrera) och årets ballaste bil (Audi R8)...

Därefter åt vi lunch på Espresso House NK och spanade på folk som passerade ut och in ur Arkaden. Tro det eller ej, men vi lyckades med att inte få parkeringsböter trots att vi stod på en 10 min plats och var borta 50 min, Lovely Lovely...

Sen övningskörde jag lite när vi åkte ut till sommarstugan för att hämta och fixa lite smågrejjer, haha lite småroligt att försöka starta i uppförsbacke... suck det är långt kvar till körkortet...
Dagen slutade med att Britta kom på besök och sov över, vi såg på åter till Cold Mountain och pluggade fysik (läs: öppnade fysikböckerna)...



image30 image31

Audi R8 och en Kaffe Latte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0