En solig söndag i november..

Solen skiner, himmlen är blå, klockan är två och det är sista dagen på lovet. Jag och syrran ska precis gå ut på en liten höst promenad. Jag borde gå ut och springa, men men det finns säkert tid för det med. 
Jag har i alla fall bestämmt mig för att jag ska klippa mig.. måste bara komma på hur egentligen. ska kolla efter lite fina bilder i eftermiddag.
                                                                                                                                                                L

   
   


Dagens Dröm outfit:

1.
boots från Jimmy Choo
2. Kofta från marc by marc jacobs
3. Enkla Jeans från h&m
4. Små rosett örhängen från Dada's Diamonds
5. Vit slapp T-shirt från Olsen-tvillingarnas the row
6. Hérmes scarf, vintage

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0