Den obligatoriska:


Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Speedad trots ont i halsen
Favoritgodis: Choklad i alla dess former
Kläder just nu: Mjukisbralls, linne och myströja. samt silkes sockar
Musik just nu: "These boots are made for walkin' " och "Summer Wine" med Nancy Sinatra
Sommarplaner: Sistaminuten resa, party och ev. Barista kurs :D
Hur många kuddar sover du med: En...
Spelar du nåt instrument: Piano och sjunger, lite
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska
Vem är viktigast för dig: Syster yster
Bio eller promenad: Bio och därefter promenad ;)
Är du kittlig: Mjaaa.... inte jätte
Snarkar du: Som en gräsklippare
Stjärntecken: Fisk
Äckligaste insekten: Maskar och annat som krälar
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Något sjukt alterego, moahaha
Vad vill du jobba som? Absolut ingen aning, tror helt enkelt jag kommer plugga mig till arbetslöshet
Stökigt eller välstädat? Stökigt, ingenting kan vara välstädat och kreativt samtidigt!
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja! om jag var tillräckligt packad
Gillar du att sjunga? Absolut, FLYY ON THEE WIIING OF LOOOVE
Anser du att du är stark? Sorry men jag är besatt av Body Pumpså svar ja
Vad gör du om du får hicka? Dricker vatten uppochner ;P
Vad längtar du mest efter just nu? ALPERNA PÅ SPORTLOVET!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0