Dagens Drömoutfit

      
     

Dagens Drömoutfit:

Kofta från Tibi, jag kan inte hjälpa det men jag älskar trekvarts koftor som är lite army och så är det.
Klänningen är från Marc by Marc Jacobs, jag diggar vintage känslan och kan inte sluta älska hallonrött....
Ordinary svarta strumpbyxor, Anna Wintour satte trenden på front row under höstvisningarna; Och ja, de är nu överallt.
Skor från Fendi kan ingen motstå speciellt inte när de är i mocka.
De underbara Rosett örhängena.
Lovely Lovely Cherry Kiss, läpparna blir lagom röda och lagom mjuka och det bästa av allt: Håret fastnar inte i det!


Kommentarer
Postat av: Lillian

Wheey, haha jag håller verkligen med Cherry kiss Rockar! och vart kan man köpa Tibi kläder puss

2007-11-18 @ 22:50:57
URL: http://lilliaaan.blogg.se
Postat av: Louise

;) jupp vi startar en klubb på facebook... http://www.mytheresa.com säljer diverse märken, ofta Tibi puss

2007-11-18 @ 23:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0