En flicka som fick allt hon önskat sig

image212  image213


Jag fyllde 18 i tisdags och har haft fullt upp sedan dess, men idag är jag sjuk så jag gick hem från skolan tidigt och har därför tid att blogga lite. Jag hade en väldigt trevlig födelsedag med många fikor och en hel del bärsande på kvällen, inte jättekul att fylla 18 år en tisdag då inte särskilt mycket är öppet. Men det kommer att tas igen, jag lovar :)
Det enda jag egentligen önskade mig var en egen digitalkamera och det fick jag, en Nikon coolpix S51c. Den är jätteball och har WIFI anslutning så jag behöver ingen usb-kabel :)
Dessutom så fick jag en Diorparfym av min underbara syster yster, Miss Dior Cherie eau de Printemps.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0