Saturday I go Crazy ;)

Lördag är min favoritdag i veckan, man är ledig och vet att man kommer att vara ledig en hel underbar dag till. Dessutom så älskar jag lördagar därför att Charlotta har en skitbra BodyPump klass klockan elva på morgonen på Worldclass City så man kommer upp, har tränat och är på plats mitt i stan redan innan klockan slagit tolv. Vilket i sin tur betyder att man fortfarande har lite tid på sig att strosa runt på stan innan den stora massan väller fram vid två tiden. Helt Underbart, jag inhandlade ett par jättefina svarta lack Ballerinas från Nilson50 % rea och syrran köpte Body Shops nya bodylotion med doft av körsbärsblommor. Dessutom hann vi spana in vårkollektionerna hos Twist&tango och Odd Molly.
Favoriter just nu: en beige kappa och en underbar blommig sidenaktig schal från T&T och en jättesöt blå negligé klänning från Odd Molly.

Dagens ord:
Underbar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0