James McAvoy

Jag har bara gått och längtat, längtat och längtat efter att James McAvoys nya film Försoning skulle komma ut på Bio. Efter det att jag såg honom i En ung Jane Austin, där han hade Anne Harthaway som motspelerska, fick jag verkligen upp ögonen för denne mystiske man. Jag älskade nog egentligen hans karaktär i En ung Jane Austin för när jag såg den värdelösa filmen Narnia lade jag inte enns märke till hans skönhet, till mitt försvar var han dock utklädd till något idiotiskt slags bockdjur som hängde med skitungen Lucy. Jag har egentligen alltid (läs: det senaste året) gillat killar med ett unikt utseende och inte de där kalsong modellerna med likadana utmejslade drag.
Och när han senare denna hösten kom med på Nu sidan av Cosmopolitans Då&Nu reportage kände jag lite det att jag var visst inte alls ensam om honom, Attans! jag som hade hoppats på Volvo, villa ovh vovve med denna man och ingen annan!

   
1. Anne och Jemes i En ung Jane Austin 2. The Man himself 3. James och Keira posar för ett repotage i tidskriften W-magazine.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaaa.. han är grymt söt, men har du sett last king of scotland?

2008-01-15 @ 22:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0