resebaksmälla

image175Ja då var man om sagt hemkommen från den underbara Alpresan där vädret var perfekt och befolkningen glad. Inte världens mest lyckade hemkomst måste jag dock säga eftersom bussen var försenad 4 h och busschaffisarna inte tog tillräckligt med vila så fick vi stå vid en Shell mack i Falköping och vänta på en ny chaffis i ca 1,5 h. Lite segt tyckte jag men vad skall man göra. I gårkväll när jag snackade med Charlotte i telefon blev jag helt mega taggad på att gå till skolan. Men så vaknar man klockan sex och inser att man har 38.01 graders feber och så ont i halsen att inte enns Bafucin hjälper. Så nu sitter jag hemma och dricker te och väntar på att febern skall gå ned.


Kommentarer
Postat av: Laaarsson

Och hur många brutna ben vart det här då? ;)

2008-02-21 @ 11:16:16
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Mary

Åh, jag är också sjuk. Men nu är jag äntligen hemma.
, igen. Love u.

2008-02-22 @ 14:56:48
URL: http://fiemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0