Det är alltid lika mysigt med sovmorgon

Jag fattar inte varför det alltid är så mysigt att skolka från tråkiga lektioner... I vilket fall som hälst så hade jag bara en lektion i dag, svenska dessutom, så jag kände att det inte var så livsviktigt för mig. Så nu sitter jag och dricker te lyssnar på The Cardigans - And then you kissed me och stickar lite försynt på mitt senaste Lovikka projekt!



image101

Jag har funderat jättemycket på vad jag ska ha på mig på
Charlottes födelsedagsfest, Denna kjolen från twist & tango har jag
överanvänt hela hösten tillsammans med mina lack pumps, men jag kan inte
låta bli att känna mig as snygg i den, jag älskar saker med hög midja,
och pennkjol är ju så rätt det kan bli... äh kanske ska man satsa på 90 tals
trenden och låna en klänning av syrran... hm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0